Praca na platformie G Suite dla szkół i uczelni

Szanowni Państwo! Drodzy Uczniowie!

W dniu 28 kwietnia 2020r. uruchomiliśmy platformę G Suite dla Szkół i Uczelni w zestawie której znajdują się między innymi takie narzędzia jak: 
- Wirtualny dysk (Dysk Google), w którym można łatwo przechowywać pliki czy dokumenty jak na zwykłym dysku twardym, którymi w bardzo łatwy sposób możemy się dzielić z innymi.  
- Narzędzia biurowe takie jak Arkusz kalkulacyjny (Arkusze Google), zaawansowany edytor tekstu (Dokumenty Google) oraz narzędzie do tworzenia profesjonalnych prezentacji (Prezentacje)
 - Hangouts Meet & Chat - narzędzie do telekonferencji (do 250 osób) i czat.  
- Google Classroom - narzędzie dedykowane dla szkół, które ułatwia uczniom i nauczycielom komunikację w szkole i poza nią. Classroom pomaga w tworzeniu zajęć, rozsyłaniu zadań, komunikowaniu się i organizowaniu pracy. 

Od 18 maja 2020r. planujemy zrezygnować z umieszczania materiałów na stronie internetowej szkoły i całe nauczanie na odległość przenieść na ww. platformę.

W związku z powyższym prosimy, aby wszyscy uczniowie Szkoły Podstawowej w Sękowej zalogowali się na platformie korzystając z loginów i haseł, które przekazali Państwu oraz Wam drodzy uczniowie - wychowawcy. 
Jeśli ktoś zgubił bądź zapomniał swoje hasło istnieje możliwość wygenerowania nowego hasła. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny ze szkołą.

Instrukcja logowania do platformy znajduje się tu: http://szkolawsekowej.pl/?article=307